Product was successfully added to your shopping cart.

0item(s)

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت 7 روزه تعویض کالا

فروشگاه ژمز در نظر دارد برای جلب رضایت شما همراهان گرامی و ارائه خدماتی با کیفیت و درخور شما عزیزان، خدمات پس از فروش را با امکان ضمانت تعویض 7 روزه برای تمامی سفارشات فراهم نماید. هدف فروشگاه ژمز آسودگی خیال و لذت بردن شما از یک خرید اینترنتی است.

بسته بندی با کیفیت و ارسال ایمن کالاها توسط گروه ژمز باعث شده تا به امروز هیچگونه خرابی و اشکالی در کالاهای ارسالی مشاهده نگردد.

نکته: اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف ژمز همراه سفارش ارسال می شوند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. 

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از خدمات پس از فروش چه شرایطی دارد؟

  ایراد یا اشکال فنی در زمان تحویل کالا

  • اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به ژمز اطلاع داده شود.
  • اگر اشکال بوجود آمده ناشی از استفاده نادرست از کالا باشد،‌ شامل خدمات نمی شود.

 

 مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24  ساعت  پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ژمز از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  • در صورت بروز مغایرت باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد

 

 اگر کالا، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ژمز از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

 

انصراف مشتری از خرید

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات ژمز (شماره تلفن 88636014-021) اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

 

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که

  • کالا در شرایط اولیه خود باشد
  • از آن استفاده نشده باشد
  • به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است

 

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

 

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ژمز اطلاع داده شود.

  • کالای آسیب دیده و همه لوازم همراه آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است و فاکتور ژمز به خدمات پس از فروش فروشگاه ژمز ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه ژمز بازگردانده شود.

 

روش ارسال کالا

  • لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ژمز جداً، خودداری کنید

 

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ژمز برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ژمز است
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا به ژمز ارسال شود
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ژمز، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود

 

 

تلفن تماس با خدمات پس از فروش : 88636014-021

 

 

 

سوال دارید؟